No ale... Tobych musel byt buch abych Tě odhalil. A _ to se přiznávám nejsem. Přeqapivě že áno? :)
tu straším i pod jinou nickou :-)
LaMoette: Safraporte! Nemusíš si dělat starosti. Všiml jsem si že jsi tu dlouho nebyla ale avíza i tak stejně chodí dál a dál a... Dál. A já jen doufám že ses jen nepřišla kouknout ale že třeba něco od Tebe přibude...!? ;)
Benetko.. cifix dlouho jsem tu nebyla.. a nevím jak dát avízo.. čili budu doufat, že se tu stavíš a poděkování si přečteš.. neb mě Tvoje návštěva potěšila
Jo. Krátce stručně výstižně. Nemá chybu.
Pes: Milý on komentářů předemnou číst tedy nehodlám. Nemám týden času! :)
To je krásně milé, ráda jsem si početla :)
Afrodito... moc ti dekuji za zastaveni a za pismenka :-)
***, trefné, jasné, milé, dokonalé
no pane jo.. po takové době zastavení u mého dílka.. a ovšem.. je to flirt přeci :-)
jeeee mots tekuji pjekne..:-)
jeeee.. vidis.. ja je tukam jak mi prindou pod ruku.. :-) tekuji pjekne za cteni a krytyku.. a tip.. samoze..:-)
To se mi líbí a moc. Jak jednou kratičkou slokou navodit úsměv, příjemné šimrání... Jen musím, hned jak ťuknu tip, rýpnout, že tečky se dělají vždy a jen tři.
tak se přidávám k zástupu tipujících... :- )
Jednoduché a tolik vypovídající. Tip
tekuji pjekne.. todle je takova moje prvotinka zlata.. ano ano..:-) cili dycky potesi.. dyz se nekomu zalibi.. a neni pravje vubets slozita.. proste takova.. blondata..:-)
Ono namalovat tvare snum
poztracenejm,
byva tezka prace.
Tak teda zij realitou..
:)
na co wo rejalite premyslet.. rejalita je lepcejsi.. dyz se zije.. :-)
Vím..
O realitě je těžké už jen přemýšlet..
:)
mno.. wono to nebylo psany jakoze nejak konkretne.. to me proste tak napadlo.. wobecne..:-) a tekuji pjekne za cteniii..:-)
Jak to dopadlo s odstupem času?
Klaplo to s ním?
:)
Dart.. tekuji pjekne..:-)
tekuji pjekne..a manzelku zdrafiim..:-)
Tak to je moc pěkné:-)) Moje manželka to vidí taky tak :-))
Hezké a trefné zakončení.
ehm.. ja su spatnej wobjekt pro zboznovani..:-) le cte se to pjekne.. :-)
...jste nejkrásněší...toužím po vás...vaš básně mne vzrušuji...stále o vás sním...
tekuji pjekne.. :-) tak to je..:-)
nehehehe :D co jednou mozna provedu... parada *
tekuji pjekne za cteni..a za zataveni..:-)
tak to me tesi.. wo pobaveni de taki.. to je jasny..:-) tekuji pjekne za cteni..:-)
mno jeje.. to klidne flirtuj.. to je totis takovy koreni zivota.. pekne si to oba uzijte..:-) a ja se budu tesit na Tvoji nafstevu u dalsich mych dilek.. dekujii..:-)
ani nevíš,jak jsem ráda,že jsem tě našla,jen nevím,co bude říkat moje drahá polovička,když s tebou budu muset ještě nějaký čas pobýt,než to vše přečtu.asi s ním začnu flirtovat
to je dobré...
ikdyž mi to připadne jako ještě něco menšího než flirt, snad jiskra mezi lidma
jejda.. tak to me tesi.. tekuji pjekne.. za cteni.. i pismenka..:-)
Tak to mě pobavilo:) Líbí.)
...kdo, ne? Je to poměrně zdravé :o)
Hmm, líbí - ráda flirtuji
no.. mozna pravje proto.. ze je to jen flirt..:-) a ze sem tu desivje dlouho.. :-) le preju Ti.. byse Ti to povedlo klidanko do sedmi mesicu..:-)
Ty vole tolik tipů
za pouhý flirt
a za sedm let?
To já jich musím mít
nejméně za sedm
ale měsíců
NEPODMÍNĚNĚ!
tekuji pjekne za wobje zastaveni..:-)
mno jo.. tak s tim nits nenadelam
no za to, pod kery mi ted tady pises..:-)
no za uzasny dilko precik.. to sou mi ale wotazky..:-)
juuuu moje nejstarsi dilko si zasejc negdo precet.. to je mots mily.. tekuji pjekne..:-)
tekuji pjekne.. :-)) je to takova blbustka.. mila.. mno..:-)
Sadaf... si taki ouplna nula pozytyfni?.. ;-))
a doprdeele....
moje krevní skupina...
tak to si me potesil tedkonc.. tekuji pjekne..:-)
*******tttttt****** jej to bylo hezké...a jíž sem sticha!
Tekuji Ti pjekne za wobje zastaveni u mych bafnicek..:-)
stejne jako Tvoje krytyka.. tekuji Ti pjekne..:-)
a to jo.. to ja rada su.. pokusitelka..:-)) tekuji pjekne za cteni..:-)
chutna?.. tak to sem mots rada.. tekuji pjekne..:-)
Fan.. tekuji pjekne.. i tak to negdy muze dopadnout.. a to sou aspon ty lepci kontse.. tak cink cink.. na ne.. at jich je v novym roce prevaha..:-)
letmý dotek
horkých dlaní,
které se znenadání
/ocitnou na tvé hrudi/
když se k tobě sklání
ach.. nech to už na ní.... =)
líbí. tip *
juuuu tekuji pjekne..:-)) su oplipena.. ach..:-)
Prosimvás, taková hloupůstka...
juuuuuu to us jich je tolik?.. tyjo.. to mam radost.. tekuji pjekneeeee.. :-))
Tak teda stosedmdesátejtřetí :)
smarja.. us stosedumdesat tri?.. ba neee.. jen sto sedumdesat dva..:-) je to mila blbustka.. nits vits.. a negdy pravje tohle lidi potrebujou.. jen wobyc milou blbustku..:-) tekuji pjekne za cteni..:-)
No milé a pěkné to je, jen nevím, zda za 173 tipů :)
jeje.. tekuji pjekne.. je mile, ze to takhlenc negdo vidi..:-)
moc hezké, v jednoduchosti je síla... :o)
moc hezké, v jednoduchosti je síla... :o)
Prouku...:-)) je to prima ze jo..:-)) tekuji pjekne za cteniii..:-)
Flirt - koření mého bohémského života.
aha, takže se jedná o klasické matení přezdívkou :-D...
jojo... je to něco v tom smyslu... :-))))
kurna.. neumim francouzski..:-)) le urco pises ze je to naprosto uzasna vjets.. zejo.. ;-))
jinac tekuji pjekne za cteniii..:-))
jeje.. to tedy tekujiiii..:-)) je to takovy moje malinkaty dilecko..:-))
Fakt moc povedé teda ti řeknu,líbí se mi to;) a nezbývá mi nic jiného než přidat tip
tak to me prevelice tesi..:-)) tekuji pjekne za cteni..:-))
sis vybral poezyji.. cili ses tim musel kousat pjekne dlouho.. s prozou bys byl hotovej raz dva..:-)) doufam, ze presto nelitujes.. ze ses takhlenc rozhodnul..:-)) ja Ti este jednou mots za secki krytyky dekuju!!
bravisimo, Barbar ja na konci, tedy vlastně na začátku a cítí se skvěle. :-)
Za flirt tipošáka... *
pyncesnooooo... depa Ty se mi porad skovavas..:-)) tekuji pjekne.. potesilo me to..:-)
žapko, že bych to bejvala netipovala a nekomentovala?? Nějaký difný...tak teď...furt stejně lehoučký, lechtací a hezký:-)
.*.
žapko, že bych to bejvala netipovala a nekomentovala?? Nějaký difný...tak teď...furt stejně lehoučký, lechtací a hezký:-)
.*.
jeje.. tekuji pjekne.. :-))) tesi me.. ze se mi povedlo priblizit netso co se vjecinou jen citi.. jak popisuje..:-)
no pani.. tekuji pjekne..:-)) a jako.. videla sem tu i dveste tipu.. cili todle nejni zadnej zazrak..:-)) le desne mots me tesi.. dyz se jednou za cas nande negdo.. komu se libi.. Cili me to prevelice potesilo.. :-)
jako 158 tipů sem ještě nikde neviděl.
juuuuu tak to me nesmirne tesi.. tekujiii..:-))
K tomu-hle se ráda vracím :-)
urco si napsal netso jineho pjekneho..:-)) sak to je jasny..:-)) a ja tekuji pjekne za krytyku a cteni..:-)
Proč je mi to takové povědomé...
proč jsem to nenapsal já ???
Pěkné
domi... asik..:-)) mno.. wono jako ja nenysu zadnej spysofatel ni basnik.. cili naky umelecky ambytse moje dilka nemaj..:-)) le nekery se libi .. a nekery se libi vits.. :-) a ja tekuji pjekne za cteni..:-)
no týýýý vole
jako je to pěkný:))))
ale nejúspěšnější dílo od roku 2000????!!!!??
no ty kráááávoo:)))))
v jednoduchosti je síla.....asi:)))
no jo.. zasejc musim mit netso extra.. safraporte.. :-))
:-) si pamatujes neska koho si cetl vcera jo?..:-)) no pekne pekne.. a tekuji..:-))
juuu gentleman.. a lipi se mu moje basnicka.. :-) tekuji pjekne..:-)
Nemám co bych dodal. Přesné, stručné, milé. Úsměv a tip*
no pani.. u myho prvniho dilka.. a krytyka.. :-) natchera.. cili tekuji pjekne.. :-)
byla mno..:-)) us daaaafno..:-) le novy vjetsi ja tu mots nemam.. enem samy staresinky..:-) a tiky za cteni..:-)
hele, já už to četla, já už tu byla a nejen u tohohle...to je podvod, sem myslela, že počtu něco novýho hehe :o)
no.. saxem se snazila taki..:-)) a tekuji pjekne..:-)
no.. a vidis.. desne si me potesil.. tekuji pjekne..:-))
Opět jsem se musel vrátit
t*
Flirt je koření života a mě se to líbí. Je to povedené.
Lae... tak to me tesi.. tralala..:-)))
Tak..trochu... to zvedá náladu:D
juuuu tekuji Ti pjekne.. le se mots asik jako vzor nehodim.. le potesena sem tedkonc.. jeje.. prevelice.. :-))
Mazec, tohle bych doporucil k precteni kazdemu, kdo pise vazanymi versi! T*
jeje.. po takovy dobje se tu negdo wobjevil.. a hnetki me potesil.. cili tekuji pjekne. :-)
taky mám jednu definici - nevím jestli už je tady nebo ne... mrknu a když tak přinesu - třeba tě potěší ;o)
Jednou možná, máš tu málo tipů.. tak se přidám
jejda.. i spravedlnosti se to libi.. tekuji pjekne.. :-)
krásná***********************
tekuji pjekne.. Dylejmu i Herangrovi:-)
mnaja, blbůstky maj vždycky největší úspěch.....a já se musím přidat a stát se tím 142. :)*
juuu Jakoubkuu.. tekuji pjekne.. :-)) mno ja fim.. je to blbustka.. le me proste tak jednou napadla..:-)
No teda, 141 tipů a ty se přesto 'obětuješ' pro tak vděčný poděkování jo? :))
to nejni wobjet precik.. to je jednak slusnost.. a jednak mi to udelalo radost.. tak proc nepodekovat ze:-)
no já ti to nevyčítám, jen mě to překvapilo, ale je to samozřejmě fajn. :)
fajné to je, Lamouttě :o)
Lahucke ako pavucina samozrejme
jůůůůůůůůůůůůůůů, kéž by!!!
140*!!!:))))
juuuu tekuji pjekne.. :-)
Hezký....na mě z roho dejch celej skácel....:)T
hecke cislo ze?:-) a tekuji pjekne.. :-)
Tak akorát, ani málo ani moc - T
to je,ale stará věc...a nepřijde mi to zas tak dokonalý...špatný to neni,ale originalita z toho zrovna nekouká...nezlob se,nic proti...
Je mi až trapné, že jsem sem vlezl-hlavně kvůli tomu názvu :))) Poema je fajn, taková odtučněná zmrzlina... Ale bezpochyby velmi příjemná...
tekuji pjekne.. a jako nemas se precik zac stydet.. flirt je vjets cijemna si myslim.. takze jakypa copa..:-)
Jasně, jenomže víš jak to chodí-když tě někdo neposlouchá, řekneš sex a čumí na tebe celá hospoda... A ze stejného důvodu jsem tady vlezl a se mnou i stovky dalších-docela smutné... Navíc, nevím, jestli je to natolik neotřelé téma na to, aby stálo za takovou pozornost... Ale z hlediska psychologie, výborný tah :) Jináč máš pravdu-flirt je fajn... :)
mno.. ehm.. vis.. my plpy ploncki.. ni sex rikat nemusime.. a cumi na nas cela hospoda stejne.. cili si z teho nits nedelam..:-)) psycholok nenysu.. cili jaky je to tah.. posoudit nemuzu.. kazdopadne.. esliva ses nenudil.. tak je secko jak ma byt..:-) mej pekny den..:-)
Cekuladova.. tekuji pjekne.. :-)))
snow... mno.. ja to do zadnyho casopisu nedavala nigdy.. a sou to enem wobyc versiky.. sak nemusely napadnout enem me.. bo ja nenysu zadnej veikej basnik bo nits takovyho.. ale tak.. jednou me kdysi napadly.. to je secko.. jo.. a libit.. libit se to vsem ni nemuze... s tim se precik musi pocitat..:-)
No jde tomu nedat tip??? *
prosté, čisté, jednoduché.. flirtovní.. řekla bych, že přesné pojetí flirtu. Hezké. Někdy jde fakt jen o nápad..
Že ti není hanebno, Lamou :-) Tolik tipů!!!
tohle je ale skvělé. krátké a přitom plně dostačují. Pěkný konec a 129. tip!
Lojziii.. no stydim.. as do cerfena.. mno.. ale tak.. tesi me to mocinky mots.. tekuji i Tobje.. :-)
Prosím, u tak dlouhých (po stránce kritik) děl neposílat avi :-) Víš, jak se to dlouho načítá??? :-)))
Iggy.. sam rikas .. docela dobry.. myslis, ze se za tri roky nenajde 128 lidi... kery si reknou.. juuuu to je ale pjekny?... co myslis?..:-)
Pěkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkný!
WaW! Můj TIP
flirt je jaksi počínání
jež předchází obcování
pochopil jsem z toho mála
žes toještě nedělala
flirt je jaksi počínání
jež předchází obcování
pochopil jsem z toho mála
žes toještě nedělala
Je to obravdu Náááááááádherný!!!! Sám píšu jen takový pitominky, ale tohle mě dostalo. *tip
Kla... tesi me, ze se i blbovinky libi.. pac bez nich by bylo precik enem wo kousicek min veselo jak je.. a veselo.. to ja mam rada.. tekuji pjekne.. :-)
jeeee.. kvjetinkova vilo.. tekuji pjekne.. :-)))
letmý úsměv mihl se mou tváří
tip
a tohle jsem od tebe přečetl jako první a to se mi líbilo...lépe by to napsat nešlo, protože je to krátké a je to plné až po okraj...gratukutuluji
tekuji pjekne.. wobjema.. :-)
este avi pro Elanor.. kurna.. mi se to nejak nedalo dohromady bo co.. cili skandal..:-)
můj tip byl 120tej, slavíme?!:)
nooo.. sem pro kazdou woslafu.. :-))) co dame?:-)
ty seš oslavenec, řekni si :) (btw-doufám, že platíš:)
smarja.. dalsi alkehol po vcerejsku.. mno nefim.. ale jeden rum s colou ete klidne dam.. :-)
Tak na zdraví! :) + na co chceš
Rum s kolou né, po rááánu pak bolí hlava...co třeba vodku ?:) p.s. nevadí, že se vetřu??? :)
Elanor.. kazdemu co jeho jest.. a pod moje dila se lidi neftiraj.. sou tu dycinky vitany.. :-)
mno co já vím co může mít pan autor v plánu...:) a navíc budu vypadat že jsem slušně vychvaná(to se potmě sice nepozná... :)))když se zeptátm...
mno jo, jo jo ... uplne tak ) G.
Já už to udělala a vyplatilo se mi to ;) *
tak krátký, tak výstižný, tak pěkný! Nádherné dílko, nemám co vytknout!
Tip
a to já to provádím občas ráda :o) když mám zlobivou...ale jen malilinko :o))
přečíst si to co psali všichni přede mnou by bylo dost......tip je váš
úžasný.....k tomu já nikdy nenašla odvahu....:-)
souhlas s Leenai :-)
úsměvný, pravdivý a už si to jistě provedla :-)))
bam
*
krátký, stručný, pěkný... 108. tip :)
Kritiky jsem nečetl, ale dílko jsem měl ve dvojím podání...a obě stejně perfektní...
Líbí se mi ta jednoduchost a taky se mi líbí asociace, které to ve mně vyvolává...
... a za to všechno dohromady dávám TIP jak mraky a nejoblíbenější...:-)
Měj se Mou... :-)
No jo, dívče wydří, budeš mi platit za reklamu ... :o)
Roj.. ach.. ach.. a ete jednou ach:-) tiky potesilo to.. taaaaaakhle mots.. :-))
Derousku.. a f cempa si ty zisky budes vybirat mno?:-)
Elyn.. rikam to porad, ze usmef Ti slusi.. ;-)
skvele. to si musim schovat/zapsat/zapamatovat...
flirt je vse to co jsi napsala, flirt je voda, kterou potrebuje clovek k zivotu, flirt je osvezeni v parnem dni i zahrati v zime, flirt je proste FAJN vecicka.. ;-)
Tip.. naprosto jednoznačné.. je to perfektní...
No jo no .... flirt. Ale líbí se mi to....
pekny jo..na co moc slov????
Jednoduchý, hravý, s čertíkem mezi verši... Těch sto tipů asi moje závist s ješitností neunesou, ale musím *
uf, nečetla jsem všechny kritiky.... se nám vyvíjíš.... :-) moooc pěkné, má to řád.... a je to tak.... :-) T!
Hezký, Mou.....vopravdu hezký...:-))))*t
Jeee!, to je krasne, Mouinko! :-)
jesiiiz to je dlouhej kritickej a nazorofej block, ani mi to neslo odrolovat abych sem mohl napsat po nekolika minutaach klikani na sipecku dolu pouhe:
:-)))
Dixiii... tiky tiky mots... si me hnetki takhle po ranu poradoval.. jupiii... a tesim se:-)
líbí, jen dodám že při každém flirtu jsem velmi trpěl jelikož jsem neflirtoval já ale můj přítel a já jsem velmi žárlivej :o)
...už jsem provedla...a docelas to trefila....dávám tipa
Lucijko, co mi to děláš?
To se zase nevyspím, než na to složím písničku.
Tentokrát bude svižná a veselá ... uvidíš!
Kdyby dnes nezvedlo náladu ani tohle, tak už asi nic. :) Díky za to.
ratala som tipy a je ich 54! a na uvodnej stranke ma ze 90!
ja mam najviac 10 tipov a nie 54!
bubu fnuk
:-)
ale uznavam....dielko je to dobre...
Jakože se mi furt líbí ... :o)) ****
panebože to je tipů jak na kostele...... to se tady nosí jen u oduševnělé krásné poezie...... ts ts ts :)
nuž, tedy.... takovýhle flirt je vážně fajn.... když se to nevyvine v něco víc.....
Je mi ctí, že mohu dát 90. TIP - dílko vkusné a opravdu dobré. Krátké, výstižné... Škoda slov :-)
TIP
je mi cti, ze ho mohu prijmout zrovinka od Petra Pana.. :-) tiky.. :-)
Ale to je povedené, výborně, pane kolego! Tip
Tedy, kolegyně, pardón... :-)
jé, to je pěkné:))) Souhlasím s tebou, tak to je. *
Líbí...
.....okouzlena.
****
napsal bych jen to, co už tu je - definice flirtu zařazena do slovníku :o)
super, tak to je přesné .... ***
Nádherná a na mne působí neuvěřitělně pozitivně. Díky!
Tip
takže uš si míň?? rozhněvanej??:-))) a nejni zač.. i mě to potěšilo.. :-))
Dej si pozor. Rozhněvaný je u mne ještě velký efemismus... :)
nebuj.. nebojim se niceho:-))
Nechtěj poznat hněv mého trojzubce! I seno, jež s ním povětšinou přehazuji, pláče v ukrutných mukách bolesti. (Chtě ji vyděsit, použil takto kruté metafory)
...
Zase plodim p.čoviny...
sem rekla niceho.. tak fucktycki niceho:-))) a uz se nezlop:-))
Dobrá. Taky se svou hrůzou asi nepochodím...
skvělé...zvlášť to zakončení:)*
..ja bych vyhodila tu prvni otazku, jinak * :-)
Přesné.Super.
To je totiž na počátku vztahu to nejlepší.
Nejlepší je na to i vzpomínat, když jste spolu.
Nejlepší je na to i vzpomínat, když už (probůh) nejste spolu.
Nejlepší "vystižení".
Několik tipů najednou (kdyby to šlo)****
Přesné.Super.
To je totiž na počátku vztahu to nejlepší.
Nejlepší je na to i vzpomínat, když jste spolu.
Nejlepší je na to i vzpomínat, když už (probůh) nejste spolu.
Nejlepší "vystižení".
Několik tipů najednou (kdyby to šlo)****
Nemám co dodat...vše už bylo řečeno....líbí moc..TIP!
hezké milé krátké věcné - Tipné :)
Jasně ženská, ta soustava slov zní úplně nádherně a přitom jde o takovou banálnost, takže oceňuju zpracování. Já nevím proč, prostě to na mě působí tak zvláštně, má to jemnej nádech a hezky se to čte, ani mi to nepřijde tak sentimentální, ale když se poslouchám, jak to čtu, zní mi to hrozně smutně.
jojo je to taková blbůstka.. ale je mi moc milá.. bo mi připomíná chvilky, kdy vlastně vznikla.. :-))
jo, pak je to krásný, právěs mi dokázala, že nepíšeš jen bláboly, ale to, co cítíš. Uznávám tě:o)))
Zní to smutně, jako rezignace, ale tohle přece není o melancholii...
Ale je to nádherný :o)
lentyy.. nene naopak.. je to uzasny.. bo naznaky sou uzasny.. muzes si za nimi predstavit cokoliv...a to je prave to kouzelne ach:-)
To je tak rozkošnééé:-)Moc se mi líbí.*
Slovíčko "čehosi" bych vyměnil za "vášně". "náznak vášně v pohledu".
Na počtu čtenářů, z nichž většina se, věřím, chytla na název, je vidět, že vzájemná přitažlivost - SEX - stále hýbe dějinami světa.
:-)) nejen dějinama..:-))) a proč čehosi..? bo to dává větší prostor pro fantazii.. vášeň je vášeň.. ale co je cosi?:-))))
Neočekávám, že mi terč mého snažení bude recitovat přísloví :-) Naopak. Nemusí nic říkat. Stačí jen ty oči...
Proto si myslím, že flirt má za cíl jen to jediné. Proto ta VÁŠEŇ.
Ale ty jsi autor, já jen kritik. Jsem jenom člověk :-(
ehm.. kolikrát kritika na písmáčku stojí za víc jak celé autorovo dílo.. takže Tě nevnímám jako "jen" kritika, těší mne, že Ti stálo za to si mne přečíst:-))
Mě taky těší. Není to dlouhé ;-)
Má dílka jsou na tom hůř...
Hezký večer!
TIP***
čo je láska?
sila preniesť vrch
štastie, ktoré vylomí ti krk
nežná zberňa tiel
v zakázanej knihe vyškubnutý diel... (K.Peteraj)
jednoduché - pravdivé - fajn
sice nesouhlasim, pod pojmem flirt si nevybavim horký dlaně, ale studený, ale to nic nemění na tom, že je ta básnička geniální :-)*****
... juuu takhle po ranu.. tohle mooots potěšilo.. tíky tíky:-))
:-))))) to je krásný, taky bych chtěla mít teď ráno!!!!! :-))))) bohužel v posledních dnech v noci spim :-)))))
:o basen o flirtu stala se flirtem s flirtem,aspon tak to vidim,q**
Já nenavštěvuji mnohotipová monstra, ale v případě názvu této básničky, jsem zavyjímkoval ... ;) A udělal jsem dobře, zvětším monstrum na mnohotipovou monstrobludu;)***** Skutečně skvělé!
Zolo .... sem potěšena. a to tak že velmi:-) tíky mots:-)
To je opravdu rozkošné dílko. :-)))))))))))
JASAN... hmmmmm děkuji:-))
To "čehosi" mi tam kazí rytmus, jinak moc líbí :)
Fakt síla...teda tohle je cost dobrý a navíc je to pravdivé.-))
Tady není už co dodat, vše k tomu bylo řečeno věhlasnými experty.
a kdo nemá občas rad flirt?...pak se lip bere život vážne:-))
Výstižné,milé,usměvavé...*!
všechny flirty jsou jako flitry v očích toho druhého...
--------------------------------------------------------------------------
milučká vecička...a budem sa opakovať-sprav to a nehovor o tom...vážne milučká vecička
Tak to je nádhernej všeříkající popis!*
BOMBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak to už jsem provedl... suprové..
Jo, jo tak to je ... prima.
Jsi si jistý, že jen možná????*
Někdy i bloudění starší tvorbou je pro BARBARA potěšením. Děkuju a tip
oh, s lehkostí se dotýkat
jako ostatní to dělat
...snad
krása.....
hmm, takové miloučké, jemné..:-) *
naprosto přesně vyjádřené - TIP za trefnost ;-)))
Astalavista... jen do toho... ;-)))
Vážně je to flirt? A když to už provádím co to je pak, podvod?Sakra mám z toho zamotanou hlavu :o)
moooc dobre, neviem či si to stým mojim príspevkom nerozmyslím :o)) g.
No jo, je to tak... Bohužel to asi nejde napořád, setrvat v takovémto stavu..... *
*****T***** fakt skvělý :o))
Jendou, dvakrát, třikrát...:o)...i stokrát je málo :o)
proč až jednou!!
Držím palečky
Meryjoneta to sem jááááááááááá.... jinak díky reb... :-)))
presne...vystizne...moc lipi teti :-))
Když je pokus jen z jdné strany a druhá nepřijímá :o)
uslintané pousmání
těžký dotek mokrých dlaní
jasný náznak v pohledu
co nejednou
nesjpíš
jsem provedl
(sakra teď vypadám jako Průša - snad to vyžehlím téčkem:o)
Kastel... úžasný.. i tohle znám.. mno.. uslintané úsměvy.. blink:-))))) a děkuji.. děkuji všem:-))
... když to znáš tak nejspíš vypadáš k světu :o)
Kastel...;-)))) to nechť posoudí jiní.. rači teda.. bo to tu zaplavim ódama... heheh
sice pozdě, ale přece* jsem nětso slíbila...
Jseš veselá a veselým způsobem to taky bereš... holka, já tě žeru...
všem moc díky... děláte mi radosta ajá se na chvilenku usmívám právě díky vám.. takže když už by Vám dneska nic nevyšlo.. tak tímhle jste potěšili.. fakt:-))
ShArKeY... jako bacha jsem sladkoslanohořkokyselá:-)) jo a zůstávám mezi zubama a nejdu vyšťourat.. bo to bylo pod kůži? chjo.. ta paměť.. ta paměť..:-))))
Je to skvělé. Co víc k tomu dodat? *
Chi, chi. :o))
F ádní snahy
Laciné poklonky
I diotské šprýmy
R oztodivná přání
T upé obličeje.
Taky dobré, ne? :o))
moc dobre - hlavne svojou strucnostou, ani slovo naviac
Za téměř banálním trojverším se skrývá ftipná pointa ;-)
:-) Jan Čarek, báseň o mejdle
Tleskam :-)
Libi se mi....
Kazdy mame svou verzi flirtovani...
Je dobre ucit se od druhych...
Toto je tva verze...
Kratka, vystizna...
Je to hezoučký, skotačivý, dívčí....a přesný :o)
tipec... jaky by byl byval svet nebyl-li by zde chtic??
hezké, krátké výstižné - líbí T *
ale jo ale joooo :o) pekne jasne a strucne, dobrej rym to ma, *!
Flirt je něžné
pousmání
Flirt to je
polibek
možná jen
jen tak k
přivítání
Flirt to je
tak trochu
i hra očí
dlaní ,
jazyka ,
slov .
Flirt zběsilí
je kočí !
Jinak se mi veršík moc líbí !
Teda Willi! Taky pěkný. :o))
*...to je ten zapomenutý TIP...:-)
Nemám co dodat. Není k tomu co dodat. 80)
pekne si to napisal o flirte t* :-)
Flirt je i moje pousmani. Az to jednou provedes, at se ti to libi!
Ano,presne tak to je...:o)
já chci taky flirtovaaaaat!!!
těžko říct, když nevíš, tak nevíš...
... a nebo možná ne :-))) TIP za výstižnou stručnost
Milé!
Něžné pousmání:o)
J.B.
to rire: ano většinu lidí přivádím do rozpaků.. ale většina si jich na mne zvykne.. budu tedy doufat:-)))
noooo...
rozpaky.
resp. básnička mě nadchla do nebes, komentáře autora zas přibily k zemi
otípám to jako blbůstku :)*-
jsem se sem vratila...moc se mi to libi..mam chut si zaflirovat kdyz to ctu :c))
Všem vám moc děkuji a pokud Vás to alespoň malinkato potěšilo.. tak je to príma bo to splnilo svůj účel.. Já:-))
Fantazie !
Lechtivé ! Co dodat...
Inu
Raději jen
Tleskám
:-))
Hezké! A trošku bych se pokusil smířit stanoviska LaMouette a Whelpa. A co souhlasit s tím, že L = laskání? A pokud se intimity týká, flirt k ní krásně může vést. Do flirtu patří i věci, které jsou na veřejnosti tabu. Důležité pro něj je, že se to dělá pro potěšení a bez hlubšího citu.
to Albiero: uááá kompromis:-)))) aaano flirt může vést k intimitě.. ale sám moc intimní není, i když je pravda, že flirtovat se dá i v soukromí..ale to postrádá půvab právě té rádoby nenápadnosti a rizika, že někdo na něco přijde... áááách:-))) dá se flirtovat i tak aby to všichni viděli, ale to pro mne samotnou postrádá ten půvab nenápadných pohledů a doteků a gest.... asi tak nějak:-))
Já vím - a flirtovat se dá i na Písmákovi v kritikách psaných veřejně, a ne soukromě autorovi, že? Mimochodem, já by tomu, o čem píšeš, říkal spíš koketování a flirtování je pro mne širší pojem. Ale rozumíme si, vždyť "zvát růži jinak, voněla by stejně".
(A přečti si ještě jednou moje jméno, nebo Ti budu říkat LaMuoette :-) Nic ve zlém, tenhle překlep dělá spousta písmáků; kdo by také tušil, že se tak jmenuje jedna nenápadná hvězda, kterou znají jen astronomové a pravidelní návštěvníci hvězdáren. Nenápadná, ale o to krásnější. Škoda, že tajíš odkud jsi, takže nevím, jak máš na tu "mou" *rnu daleko.)
to Albireo: šmarjá omluva jak plásen:-)))) a oki, avíza neposílám mohl by sis moc fandit mrk mrk:-))))
Nech si definice! To téma stojí za víc.
oldsares: bereš to jako definici? všechno u Tebe musí mít řád a smysl? nic jen tak? nuda:-)
TIP, který osvěžil internetového Poutníka
Přeji Ti Příjemný Den a Léto v Duši.
Toto tvé dílo se mně velmi líbí,
prosím Tě o avízo (zprávu), zda
souhlasíš s jeho zařazením do
OÁZY HUMORU - KLUBU
HUMORNÁ PRÓZA
(viz odkaz Kluby - zde v Písmákovi).
Každý z nás má jiný úhel pohledu na humor
Tvůj humor se nemusí ztratit ani utopit
v záplavě jiných děl,
jestliže ho společně zařadíme
do klubu.
Čmelák
to čmelák: Ale proč ne, nic se nemá schovávat do šuplíku, člověk nepíše pro sebe, i když si to třeba myslí, vlastně i deník se píše pro čtenáře, dej to kamkoliv si budeš myslet, že to může někoho potěšit:-)
LaMouette: Právě, že to vypadá jako definice nebo heslo ze slovníku. Možná by to chtělo víc. Nepodsouvej mi řád a smysl, když jsem neřád a napadají mě nesmysly.
Ale odhoďme zbraně, dnes se hádat nechci.
oldsares: konec konců vše je nějak definováno vše je pojem... a mrsk s tou flintou...ne do žita.. ale pod postel střílet se dnes nebude:-)
Čmelák LaMouette děkuje a těší se na další setkání...
V definicích nemůže být MOŽNÁ (čili pochyby), to odporuje definici definice. :o)
(*)
Víte, co je to flirt?
Fantaie.
Láska.
Intimno.
Rozkoš.
Trápení.
Tip ale zaslouží.
Whelp: musím poněkud oponovat..
F... fantazie rozhodně ano, pokud ji nemáš, nezaujmeš tudíž neokouzliš tudíž nevyprovokuješ ke flirtu..
L.. láska? při flirtu? ta má přeci přijít potom...
I.... naopak.. flirt není o intimitě.. flirt je na veřejnosti.. stačí někdy pohled.. nebo jen dotek.. může vzrušovat, ale za intimno považuji něco jiného
R...rozkoš.. určitě...:-))
T.. trápení při flirtu? jde přeci o určitý druh zábavy a ne trápení..:-)
jinak díky za tip:-)